TSE Grupa była patrneterm technologicznym VI edycji Koneferncji Event Biznes.
Już po raz szósty Stowarzyszenie Branży Eventowej zorganizowało konferencję Event Biznes, która odbyła się 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global EXPO w Warszawie.
Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową, zarówno właścicieli, jak i pracowników agencji oraz adeptów tej sztuki.
Celem spotkania jest ukazanie w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym odnoszenia korzyści finansowych.
Oprócz możliwości uczestnictwa w wartościowych prelekcjach, szkoleniach i dyskusjach w trakcie Event Biznes można było uczestniczyć w strefie wystawców, którą organizatorzy zdecydowanie powiększyli względem przeszłych edycji.
TSE Grupa była partnerem technologicznym Konferencji. Zabezpieczaliśmy całe wydarzenie od strony technicznej w zakresie projektu, dostarczenia i realizacji multimediów, oświetlenia, nagłośnienia, elementów scenicznych i scenograficznych. Użyliśmy wielu naszych systemów, które doskonale sprawdziły się podczas tego eventu między innymi:
- użyliśmy PVS w celu przygotowania przestrzennych logotypyów Stowarzyszenia SB, umeszczonych po obu stronach sceny, więcej o PVS kliknij tutaj
- z FlyPIX360 powstała wideo ściana, na której można było wyświetlać animacje logotypów, więcej informacji o FlyPix360 kliknij tutaj
- wykorzystaliśmy system oświetlenia stołów TABLED, więcej informacji o TABLED kliknij tutaj
- użyliśmy sytemu Pipe&Drape do wysłony zaplecza scenicznego, więcej o systemie kliknij tutaj
W ramach współpracy z SBE, TSE Grupa przygotował również:
- stoisko wystawiennicze w Strefie Dostawców
- 2 godzinny warsztat dotyczący komunikacji pomiędzy firmą techniczną a organizatorem wydarzeń specjalnych, więcej o szkoleniu kliknij tutaj
- podczas szkolenia wykorzystamy niektóre z możliwość sytemu Black Trax,oraz pokazaliśmy urządzenia mechaniki scenicznej.
Wzięliśmy udział w panelach dyskusyjnych i tak zwanych spotkaniach stolikowych.
Organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
Miejsce: Global Expo, Warszawa
Koordynatorzy projektu: Cezary Dragow, Krzysztof Wąs, Kris Luka
Realizacja oświetlenia: Zygmunt Charytonik
Kierownik ekipy oświetleniowej: Slawek Oczachowski
Realizacja multimediów: Adam Kuznowicz
Kierownik ekipy multimedialnej: Marek Krukowski, Mariusz Jankowski
Nagłośnienie: Dominik Zajączkowski, Damian Fraczkowski
Elementy scenografii, budowa stanowiska: Łukasz Lenarczyk
Wysłony, pipe & drape: Damian Oleksiak
Logistyka: Arnold Borowski, Paweł Olecki
HR, grafiki pracy: Katarzyna Andrzejak
Galeria Foto, Event Biznes 2019
Na zlecenie organizatora TSE dostarczyło między innymi:
Oświetlenie:
MagicBlade-FX Ayrton
ClayPaky Alpha Spot QWO 800 ST
ClayPaky B-EYE K20
Claypaky Scenius Profile
ClayPaky Sharpy
ClayPaky Mythos
Robe Robin Mega Pointe
LED PAR – Litecraft AT10
Lasery RTI Neo Six
MA Lighting GrandMA 2 FULL SIZE
MA Lighting NPU + UPS + Switch Cisco
BlackTrax – zaawansowany system śledzenia obiektów
Multimedia:
2 x mediaserver Disguise
BlackTrax
Dioda P3 i Dioda P5 łącznie 240m2
Analog Way OPS 300 HD (12 in, 1 out) + ORCHESTRA
Automatyka sceniczna
Elementy sceniczne:
Systemie Pipe&Drape
Nagłośnienie:
system nagłośnieniowy L-Acoustics KIVA2