Piotr Basek w rozmowie z redaktorem Marcinem Ziniakiem, wywiad ukazał się w sierpniowym numerze miesięcznika „Muzyka i Technologia”
Piotr ujawnia skalę inwestycji ostatnich miesięcy a także wspomnienia ostatnich 20 lat. Sporo też o zmianach w TSE Grupa oraz strategii opartej na innowacjach.
PB : „TSE założyliśmy z Łukaszem Kubiakiem w 1996 roku. Od tamtego czasu to ciężko powiedzieć, co się nie zmieniło! W branży, gdzie nowe technologie grają kluczową rolę, zmieniło się dosłownie wszystko. Nowe urządzenia, systemy sterowania, software. W tym duchu zmienia się też TSE Grupa. Dostosowujemy się do trendów, a nawet staramy się je wyprzedzać… ”
PB : „Inwestycje to jedna z podstawowych punktów naszej strategii rozwoju. Ogromny magazyn sprzętu obsłuży kilka imprez naraz. Dodatkowo jednak chcemy dostarczyć naszym klientom korporacyjnym oraz agencjom eventowym możliwości w postaci innowacyjnych urządzeń, dzięki którym można uzyskać niespotykane dotąd efekty na imprezach. Tylko przez pierwszą połowę 2017 roku zainwestowaliśmy w nowy sprzęt około 4 mln zł…”
PB : „Firma z dwudziestoletnim stażem ma już pewnie miejsce na rynku. Nie chcemy się zmieniać, ale dostosować do obecnych standardów oraz zoptymalizować zarządzanie firmą. Stąd pomysł, aby podzielić działalność spółek na TSE Grupa – która zajmie się techniczną produkcją imprez, oraz TSE Rental, która przejmie markę e-Rental i będzie typową wypożyczalnią sprzętu…”
PB: „Odświeżone logo TSE to symbol nowoczesnej i proaktywnej firmy. Kontrastowe połączenie kolorów z sygnetu ukazuje silny charakter marki i pozycję lidera w branży technicznej obsługi eventów. Każdy z kolorów zastosowanych w logo symbolizuje jedną z kategorii naszej kompleksowej obsługi: oświetlenie, multimedia, nagłośnienie sceny i zadaszenia, elementy sceniczne, wypożyczalnia. Wraz ze zmianą logo firma przyjęła nowy brand book oraz zmieniła szatę graficzną strony internetowej www.tse.com.pl
Pełna treść wywiadu TSE Piotr Basek