Platforma eventowa online – integracja online

Platforma eventowa online – integracja online

TSE Grupa od lipca 2020 roku jest autoryzowanym partnerem Meeting15, twórcy i dewelopera e-platformy do zarządzania treścią eventu online oraz interakcji i aktywizacji publiczności.

W czasie trwającego stanu epidemicznego z możliwości przeniesienia swoich eventów do świata online korzysta coraz więcej firm. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że innej możliwości nie ma, ale również dlatego, że organizowanie wydarzeń online pozwala zaangażować widzów na długo przed eventem i po nim a to zwiększa oddziaływanie i rozpoznawalność organizatorów, partnerów, sponsorów i ich marek.

Wydaje się również, że zarządzanie projektami eventowym online (ich planowanie oraz realizacja) za pomocą narzędzi, które daje Internet, czynią z niego bardzo efektywne projekty.

Dobre platformy do organizacji wydarzeń online sprawiają, że eventy online przestają być tylko transmisją, zarejestrowanego materiału wideo z konferencji, warsztatu, spotkania, gali czy koncertu.

Wykorzystując funkcje i możliwości jakie twórcy e-platform przygotowują dla organizatorów eventów, można prowadzić skuteczne działania integracyjne i aktywizować pracowników zdalnych i klientów firmy. Można budować przywiązanie do marki, motywować i edukować. Można zrealizować takie same funkcje i cele, jak podczas wydarzeń off-line, dając widzom nowe doświadczenia.

Platforma eventowa online – Meeting15 – posiada funkcje i możliwości, których nie dają najpopularniejsze platformy do organizacji webinarów i warsztatów online. 

Uczestnicy eventu online, pierwszy kontakt z e-platformą mają w momencie, gdy zdecydują się zarejestrować na wybrany przez siebie event. Wypełniają wtedy formularz rejestracyjny, wpisując dane najistotniejsze dla organizatorów eventów. Obowiązkowe dane, z punktu widzenia systemu to adres e-mail oraz imię i nazwisko uczestnika.  Po uzupełnieniu i wysłaniu formularza, uczestnicy otrzymują wiadomości e-mail, ze spersonalizowanym linkiem do strony wydarzenia. To nie jest jeszcze koniec procesu rejestracji. Przy pierwszym logowaniu uczestnik powinien po kliknięciu w przesłany w mailu link, utworzyć swoje hasło do platformy. Na platformie, każdy użytkownik wydarzenia ma stworzony swój osobisty profil, umożliwia mu to korzystanie z innych eventów online, które odbywają się na Meeting15.

Uczestników eventu online, zorganizowanego na platformie Meeting15 możemy podzielić na grupy. Do każdej, utworzonej grupy użytkowników, możemy przypisać inny punkt agendy wydarzenia. Daje nam to możliwość zaprezentowania, w tym samy czasie, różnych treści, różnym grupom odbiorców lub pokazania dodatkowej treści wybranej grupie.

 

Zarządzanie treścią wydarzeń, to dla organizatorów eventów online, obok integracji online i aktywizacji publiczności, jedna z najważniejszych funkcji i zarazem główna zaleta platformy eventowej online – Meeting15

Transmisję wideo ze studia multimedialnego, na platformie, realizujemy zamieszczając we właściwym punkcie agendy link do serwera, na który przekazywany jest streaming. Streaming live konferencji, koncertu, spotkania czy gali to tylko jeden z wielu elementów, tworzonego programu wydarzenia, na platformie eventowej Meeting15.

Do innych funkcji i możliwości platformy, które najczęściej wykorzystywane są przez organizatorów eventów należą: 

Pytania (Q&A): Na platformie możemy zorganizować sesję pytań i odpowiedzi (Q&A) Do każdego punktu agendy lub opisu prelegenta możemy przypisać kolejną sekcje pytań. Do każdej sesji pytań możemy przypisać moderatora. Niektóre pytania można opublikować i odpowiedzieć na nie na wizji, w trakcie trwania streamingu, na inne można odpowiadać bezpośrednio osobom pytającym za pomocą przesyłanych powiadomień lub wiadomości e-mail. Pytania i odpowiedzi nieopublikowane na wizji, w trakcie transmisji, widoczne są tylko dla osób pytających.

Ankiety: W trakcie trwania wydarzenia można przeprowadzić ankietę. Ankiety badają preferencje publiczności. Formularz ankiety jak i wyniki możemy wyświetlić w formie okienka typu pop-up, w dowolnym, ustalonym czasie eventu, wszystkim uczestnikom lub tylko wybranej grupie.

Quizy, czyli pracownia gier i zabaw różnych, dzięki której zwiększamy uwagę publiczności: Platforma w wersji podstawowej umożliwia przeprowadzenie, krótkich trwających do 4 minut konkursów-gier, w postaci quizów. Dzięki nim możemy sprawdzić atencję publiczności. W przypadku zapewnienia atrakcyjnych nagród quizy mocno angażują publiczność. „Pracownia gier” ma również sekcję, która umożliwia przeprowadzenie gier zespołowych na zasadzie quizów, z możliwością wyboru kapitana każdej drużyny. Funkcję tę, wykorzystuje się nie tylko do budowania atencji uczestników, ale również do wirtualnego budowania zespołów i edukacji eventowej online. Wyniki rywalizacji indywidualnej lub grupowej możemy pokazywać po każdej rozgrywce/quizie lub możemy zaprezentować klasyfikację turniejową – po kilku rozegranych quizach.

 

Atencja i aktywizacja uczestników to funkcje i moduły eventowej platformy online – Meeting15, które zdecydowanie odróżniają ją od najpopularniejszych platform do webinarów i warsztatów online. 

Eventowa Integracja online – Foto Zabawa 

Funkcja i moduł Galerii Fotograficznej w największym stopniu realizuje ideę evetowej integracji online. Uczestnik każdego eventu online, organizowanego na platformie Meeting15 może wysłać swoje zdjęcie na platformę. Zdjęcie jest widoczne dla wszystkich uczestników wydarzenia i może być przez nich ocenione za pomocą przyznanej gwiazdki. Każdy uczestnik może zrobić i zamieścić na platformie maksymalnie do 5 zdjęć.

Jest to bardzo atrakcyjny sposób dla pracowników zdalnych, klientów i różnych gości na zaprezentowanie siebie i zaakcentowanie swojej obecności na evencie online. Dodatkowo umożliwia przeprowadzenie różnych konkursów i foto zabaw, które aktywizują i integrują uczestników wydarzeń online.

Kolejne funkcje i moduły platformy eventowej online – Meeting15

Funkcja i moduł czatu z możliwością moderowania, która jest bardzo ważna dla organizatorów eventów, jest również jednym z nielicznych podobieństw Meeting15 do najpopularniejszych platform do webinarów.

Dodatkowe funkcje i moduły Meeting15, które z każdego wydarzenia online zrobią efektywny projekt. Należą do nich:

  • Moduł „Egzamin”, który umożliwia przeprowadzenie w określonym czasie testu wiedzy z wybranego tematu.
  • Teleturniej „Wiedzonerzy” przygotowany w oparciu o zasady znanego teleturnieju telewizyjnego.
  • Moduł „Pamiątka”, który umożliwia, wstawienie zdjęcia do dowolnie przygotowanej grafiki np. z: celebrytą, prezesem czy po prostu „foto ścianką”

 

Ciekawym rozwiązaniem, które umożliwia eventowa platforma online – Meeting 15 – jest możliwość tworzenia równoległych webinarów i spotkań webinarowych, z podziałem na wybrane grupy użytkowników lub bez podziału.

Platforma Meeting15 do organizacji eventów online, pomimo że, już jest ogromem możliwości na efektywne zarządzanie projektem eventowym online, wciąż się rozwija i wprowadza nowe zastosowania i funkcje. By być na bieżąco ze zmianami jakie są wprowadzane potrzebna jest ciągła edukacją eventowa organizatorów.

Zapraszamy do kontaktu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie produkcji wydarzeń online. Zobacz co możemy jeszcze zaoferować:

TSE Studio 3

Extended Reality

Tworzymy wydarzenia online

Umów się na spotkanie prezentujące możliwości platformy Meeting15. Jeżeli chcesz możemy przesłać Ci linka z dostępem do testowego wydarzenia online na platformie. Napisz do nas na adres: e-mali k.kwasniewska@tse.com.pl.